Angličtina – skupina A (p.uč. Mikšíková)
V tomto týdnu si projdeme vaše úkoly z předchozího týdne, především pracovní list o Halloweenu a reading o Pocahontas, projdeme si slovíčka k první části druhé lekce a budeme pracovat s gramatikou – minulý čas.
Pondělí
Projdeme si slovní zásobu k historical figures a vaše domácí úkoly.
Zaměříme se na novou gramatiku (předložky, popř. minulé časy).
Projdeme si slovní zásobu k charakteru (doplňovačka).
Úterý
Formou krátké aktivity si zopakujeme slovní zásobu k vzhledu a charakteru.
Budeme dál pracovat s gramatikou – minulé časy.
Středa
Napíšeme si krátký test na slovíčka v první části lekce (především vzhled a charakter).
Budeme se věnovat minulým časům.
Vysvětlíme si, jaké úkoly vypracujete na následující týden.
Domácí úkoly:
Vyplňte v pracovním sešitě s. 12-13.
Nalepte si do zadní části sešitu slovíčka k druhé lekci (máte je k dispozici na webu školy).
Za teorii týkající se minulých časů si nalepte do sešitu tabulku nepravidelných sloves (najdete ji na webu).
Vyplňte pracovní list týkající se vzhledu a charakteru (najdete ho na webu školy).
Angličtina – skupina B (p.uč. Nováková)
AJ
- Závěrečné opakování celé 1. kapitoly
- zopakuj si slovní zásobu a gramatiku z celé 1. kapitoly (jobs and qualities, nakopírovaný oboustranný seznam slovíček, přítomný čas prostý, přítomný čas průběhový, příslovce četnosti, -ing form a to-infinitive)
- získané znalosti si ověříme v rámci on-line výuky (žáci bez přístupu k internetu si vyzvednou papírovou podobu ve škole)
- Module 2: Introduction (úvod ke 2. kapitole) – sloveso BÝT v minulém čase
- napiš si do sešitu velký nadpis „Module 2: Myths and Legends“ a vlep si pod něj zápis
k nové látce – sloveso být v minulém čase prostém (the verb to be – past simple)- sloveso být v minulém čase si vysvětlíme a procvičíme během on-line hodiny
- vysvětlení si zatím můžeš pustit také zde na youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=LKnhSi-BxK4
- uč s. 21 cv. 1 – do sešitu napiš věty o osobách na obrázcích
(podle vzoru – Leonardo da Vinci was an Italian painter.)
- napiš si do sešitu velký nadpis „Module 2: Myths and Legends“ a vlep si pod něj zápis
- Vocabulary Bank 2 – procvičení a rozšíření slovní zásoby
-
- PS s. 12 cv. 1
-
- PS s. 93
AjK
- Do sešitu AjK si napiš nadpis „Describing a picture“ a pod něj vlep přiložený zápis
(ten budeš používat k vypracování úkolu) - Vyber si jakýkoli obrázek s nějakou osobou (na internetu, v časopise,…) a popiš jej v 10 větách
- co vše můžeš na obrázku vidět (IN the picture I can see…)
- co se tam odehrává – nezapomeň použít přítomný čas průběhový (+ing!)
- jak jsou lidé na obrázku asi staří, co mají na sobě, jak vypadají, jak se cítí,…
- vyjádři svůj vlastní názor na daný obrázek (In my opinion the picture is…)
- klasifikovaný úkol (vybraný obrázek a jeho popis) pošliopět do pátku 13. 11. 2020
na e-mail: pavla.novakova@mzs-vb.cz (nebo odevzdej ve škole)